lunes, 9 de agosto de 2010

Això es "Silenci"

La setmana passada, aprofitant que ja estava de vacances i que tenia el matí lliure, vaig anar al meu poble i vaig fer allò que m'agrada tant: pujar al Pla de la Calma.

Es una pujada llarga, d'uns 15 km i 900 mts de desnivell (de 350 a 1.250 mts.), però es tranquil.la, té algun tros força empinat, però en general es fa força bé.

Aquell dia esta ennuvolat i feia fins i tot una mica de fred. Fins al punt que quan estava a d'alt, vaig tenir-me que posar la paravent "limit24" que tant bé per aquestes coses.

Deixo un vídeo que vaig fer amb el mòbil i, tot i que no es veu gaire bé, del que si se'n pot adonar un, es del que allò que hi ha allà a dalt si que es "Silenci"

2 comentarios:

  1. I tant!! Estic fet un bon crack, jeje... aixo si quan vaig arribar tenía una mica de mal de cames, com es nota ke feia temps que no hi pujava.

    ResponderEliminar